Nicio grijă, jocul RONDOgo este ușor! Citiți răspunsurile la cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor și veți înțelege cum funcționează în câteva minute.
Dacă nu am trimis încă comanda, Vă putem schimba adresa de livrare. Într-un astfel de caz, vă rugăm să ne scrieți la info@rondogo.ro, să atașați informații despre comanda specifică și la ce adresă doriți să o trimiteți.
Daca am reusit sa trimitem comanda, din pacate nu putem schimba adresa.
Din păcate, acest lucru nu este posibil. Odată ce ați creat comanda, tipul de plată va fi cel pe care l-ați ales și nu poate fi schimbat înapoi. Prin urmare, vă rugăm să vă gândiți cu atenție ce tip de plată alegeți.
Dacă comandați reducerea câștigătoare în principal din cauza pieselor oferite, este întotdeauna mai bine să plătiți în avans (piesele sunt creditate aproape imediat). În cazul rambursului, piesele vor fi creditate numai atunci când transportatorul vă confirmă plata. Acest lucru poate dura până la câteva zile de la livrarea coletului.
Dacă nu v-am expediat încă comanda, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@rondogo.ro și vom încerca să o anulăm. Adăugați informații la cererea de anulare a comenzii, ce fel de produs este (sau numărul comenzii sau e-mailul înregistrat, dacă scrieți de la altul).
Ulterior, vom confirma anularea comenzii intr-un raspuns, in cazul unei comenzi preplatite, vom asigura rambursarea in cel mai scurt timp posibil.
Dacă comanda a fost deja expediată din partea noastră, vă rugăm să nu o ridicați de la transportator, care ne va trimite coletul înapoi (în cazul rambursului). Dacă ați plătit comanda în avans, vă rugăm să ne anunțați că nu ați primit coletul, astfel încât să putem aranja o rambursare.
Am decis să limităm opțiunea de ramburs pentru un motiv un număr mare de transporturi nelivrate, datorită căruia noi au fost suportate costuri mari de transport, și nu am mai putea oferi cele mai mici prețuri de pe piață.
Dacă sunteți un client atent și exemplar și mai departe RONDOgo aveți toate comenzile din trecut livrate și primite în ordine, contactați-ne la info@rondogo.ro și vom încerca să stabilim numerar la livrare pentru comanda dumneavoastră.
Ați primit bunuri deteriorate, nefuncționale sau complet diferite? Din păcate, se poate întâmpla, dar nu se întâmplă nimic. Vom repara totul și vom schimba mărfurile pentru tine. Cel mai simplu mod de a primi pachetul înapoi la noi, este utilizarea Packeta și a etichetei acesteia.
Trimiterea unui colet printr-o etichetă este complet gratuit.
Vă rugăm să ne contactați la info@rondogo.ro și vă vom trimite imediat o etichetă pentru Oficiul Poștal și un formular de reclamație. Formularul trebuie completat (în special, introduceți datele dvs. și descrierea defectului) și introduceți-l fizic în ambalaj, apoi imprimați eticheta și lipiți-o pe exteriorul pachetului. Eticheta conține adresa noastră și toate informațiile importante, așa că nu este nevoie să vă ocupați de nimic altceva.
O altă variantă este să trimitem coletul prin Poșta, dar în acest caz nu plătim poșta.
Pentru a trimite prin poșta maghiară, vă rugăm să utilizați această adresă:
RONDOgo s.r.o.
Big Box budova B1
Horní Počernice 193 00
Republica Cehă
Cu toate acestea, vă rugăm să ne informați întotdeauna mai întâi, astfel încât să putem pregăti împreună formularul de cerere. Nu va funcționa fără el.
O garanție standard de doi ani se aplică tuturor bunurilor.
Daca nu iti place produsul, te asteptai la ceva diferit de la el sau pur si simplu nu ti se potriveste, bineinteles ca il poti returna in 14 zile de la livrare si sa iti primesti banii inapoi. Cel mai simplu mod de a primi pachetul înapoi la noi, este utilizarea Packeta și a etichetei acesteia. Trimiterea unui colet printr-o etichetă este complet gratuit.
Te rugăm să ne contactezi la info@rondogo.ro și iti vom trimite imediat o etichetă și un formular de anulare. Formularul trebuie completat (în special, introduceți datele tale, în principal numărul de cont de rambursare) și introdu-l fizic în ambalaj, apoi imprima eticheta și lipeste-o pe exteriorul pachetului. Eticheta conține adresa noastră și toate informațiile importante, așa că nu este nevoie să te ocupi de nimic altceva.
O altă variantă este să trimiti coletul prin Poșta, dar în acest caz nu plătim poșta.
Pentru a trimite prin poșta romana, te rugăm să utilizezi această adresă:
RONDOgo s.r.o.
Big Box budova B1
Ve žlíbku 1800/77
Horní Počernice 193 00
Republica Cehă
De asemenea, am lansat recent opțiunea de a achiziționa o garanție extinsă. La două zile de la livrarea mărfii, vei primi un e-mail cu o ofertă de garanție extinsă, toate informațiile esențiale și un buton pentru activarea garanției extinse. De asemenea, vei primi același e-mail cu o lună înainte de sfârșitul garanției standard de doi ani.
Dacă nu ai mai găsit e-mailul, nu este o problema. De asemenea, poti achiziționa o garanție extinsă prin intermediul site-ului web Comenzile mele. Găseste o anumită comandă și faci click pe butonul de lângă comanda respectivă.
În ambalajul fiecăruia dintre produsele noastre vei gasi manualul, care este tot în limba romana. Acest lucru ar trebui să te ajute în marea majoritate a problemelor. Dacă nu ai găsit manualul în pachet, sau dacă nu ai găsit informațiile pe care le cauți în manual, contacteaza-ne la info@rondogo.ro și iti vom trimite manualul, sau vom încerca să aflăm informatiile si sa te sfatuim sau poți încerca să soliciți asistență pentru clienți direct de la producătorul produsului.
De asemenea, puteți citi textul integral al condițiilor de participare la concurs.